rss
twitter
    Find out what I'm doing, Follow Me :)

Sabtu, 13 Februari 2010

'I hate Najib' bakal mendapat sambutan??

Laman web sosial Facebook akan terus menjadi medan untuk menunjukkan kebencian terhadap individu.
Sasaran yang terbaru adalah pemimpin negara kita sendiri(Malaysia)..Boleh usha link nih I-hate-NAJIB kalo nak join..hoho.Sebelum ini sinarharian melaporkan tentang I-Hate-Saiful-Bukhari yang mane mendapat sambutan orang ramai sehingga melebihi angka 10ribu member...Untuk pengetahuan anda, sebelum ini page "I-hate Fasha Sandha" turut mencapai angka ke 10ribu. Selepas itu, muncul pula page "We Hate Memey"..page membenci Memey juga akan mencapai angka 10ribu..Kini page membenci Memey hampir 9000 ahli.
PAPARAN PENUH
           Wahai facebooker...negara kita nama jer "demokrasi"..Kalo buat page macam ni xtakot kantoi ker?haha..kompem kuar dalam paper nanti...Setakat buat page membenci kat artis2 boleh ar aku terima lagi..ni kat pemimpin negara, bukan calang-calang orang..Beliau boleh buat apa saja pada admin page tersebut..Ini BAHAYA dan ini boleh dikatakan CARI PASAL...aku tak sanggup kena tahan polis dek membuat page sebegini..Sekarang ni ramai facebooker yang ditahan polis gara-gara membuat statement salah di facebook. Maybe dengan adanya page seperti ini orang ramai dapat meluahkan rasa tidak puas hati antara rakyat dan pemimpin..Nak buat demonstrasi kompem xboleh kan?silap haribulan masuk lokap ramai-ramai..Anyway, aq tak berharap sangat page tersebut mendapat ranking no1 di hadapan page 'hate' lain tapi ianya TIDAK MUSTAHIL untuk berada di ranking no1 kan..


Sebijik komen anda memberi kepuasan kepada diri saya:D

19 ulasan:

  1. ahli belum sampai beribu raban lagi laa

    BalasPadam
  2. What were they thinking? Tak paham!!

    BalasPadam
  3. baik pi makan nasik lah lagi baik aku rase

    BalasPadam
  4. no komen. tak blh komen lebih2 kang kena tangkap lagi. rakyat tak ada hak bersuara terhadap pemimpin kot?

    BalasPadam
  5. hehehe.tau xpe..bahaya kalo komen lebih2..kang kena tangkap plak..kita hanya rakyat biasa.xboleh bersuara tau..duk diam2 jer kat malaysia neh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oh lpe malaysia ney kn xdemokrasi so xbley brsuare kita just boleh boleh behimpun ramai2 tnjuk perasaan melalak macm anjing merosak kan harta benda awan xbest nye dok mlaysia so get lost from malaysia!!bersih3.0 pkr.dap.pas 3parti laknat

      Padam
  6. bkn rakyat takde hak bersuara ke atas pemimpin cik fatin? kalau takde hak, nape suratkabar harakah n keadilan blh je di jual?

    BalasPadam
  7. rakyat ada hak untuk bersuara,namun hak tersebut terbatas..kesian kan..

    ana pun tak nak lebih2 komen,nnt x pasal2 x dpt nk blogging dah..huhu

    BalasPadam
  8. rakyat ade hak bersuara.. tp dengan cara yang betul dan berhikmah serta berhemah. bukan buat page page bersifat kebencian. cuba kalo orang buat page benci2 macam tu kat diri kita. apa yang kita akan rasa?

    fikir-fikir lah.

    BalasPadam
  9. pendek akal orang yg buat cam 2..

    BalasPadam
  10. bek blogwalking jer..lg best..=)

    BalasPadam
  11. haihh...abes sape la yang layak jadik pemimpin negara kita nih? semua orang pasti ade yang xsuka. haihhh

    BalasPadam
  12. kenapala nak benci orang.sebelom kita benci orang kita nilai diri kita sendiri.da cukup bagus ke nak benci orang dan wat benda ni.

    BalasPadam
  13. bagi aku la an, cara ni tak betul. kalau ada apa2 yang x puas hati, suarakan lah di saluran yang betul. hanya pengecut aje buat cara ni. tapi aku xde la nak bela sesape. aku bagi pendapat aje

    BalasPadam
  14. Suatu usaha untuk ekspressi rasa yang terlebih berani la pulak...

    BalasPadam
  15. siap sedia je la mamat yg buat ni~

    BalasPadam
  16. haha.. aduissshhh.. ini da lebih ni.. ehehe

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails